Ensam hemma

Hej och godmorgon!

Denna morgon är jag ensam hemma, rätt skönt! Men jag måste gå till skolan, och det är jättekallt ute ...

 

Idag har vi svenskaprov, vi får verkligen hålla tummarna att det går bra! ♥

Det värsta som finns är väl när man har pluggat till ett prov jättemycket, och sedan när man väl sitter där under provet, så minns man ingenting?? Usch, har värsta fobi för prov, haha. =)

En annan sak som jag tänkte på, Foki. Hon har ju bytt design... Till det bättre eller sämre?
Själv tycker jag att hennes blogg var finare innan, och det verkar ju som att hon tappar endel besökare och sådant, eftersom hon inte står med på Blogg.se mest aktiva som hon alltid gjort innan?

Eller är hon inte "med" i blogg.se mer? Aja, bara en fundering jag hade..

 

Hoppas ni får en bra fredag! Ikväll åker jag hem till Freja och Eddie och sover där i helgen. :)

 

Nu ska jag fixa frukost, puss hej!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där!



Du har väl inte missat min tävling som är om 1000 kronor i en valfri butik? Det är du som väljer vart du vill ha dessa pengar! Nya tävlingar varje vecka och för att inte du ska missa någonting som passar dig bra kan du följa mig via bloglovin.

Hoppas att du är med och tävlar!

Lycka till...



/Sandra

2010-01-29 @ 14:11:40
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Lina

Va med och tävla om veckans blogg ?

Anmäl dig här sötnos , http://jjustlina.blogg.se/2010/january/bli-veckans-blogg.html#comment

2010-01-29 @ 14:48:30
URL: http://jjustlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0