Skola och sjukhuset idag..

Hej alla!

Har inte uppdaterat på hela dagen, men jag har faktiskt inte varit hemma. Kom hem för en stund sedan, runt halv 6.

Idag var det först skola som vanligt, men jag stannade bara tills 12:45 ungefär. Jag och mamma hade kommit överns om att vi skulle åka till Göteborg och hälsa på mormor på sjukhuset. Anledningen till att jag var tvungen att gå ifrån skolan, var att Ingrid (min moster) skulle dit då, och då skulle vi åka dit samtidigt för att mamma och Ingrid skulle prata med någon doktor. Så jag gick alltså ifrån skolan tidigare..

Till sjukhuset där mormor fanns. Usch, kändes inte kul att se henne på sjukhus med andningsgrejer i näsan.. :( ♥

Mormor har någonting som heter Fibros, och det har hon i lungorna. Det är inte dödligt som tur är! Vet inte inte exakt vad det är faktiskt...

 

Vi var där i några timmar. Satt och pratade, åt choklad och gjorde korsord. :)
Sedan äta på en restaurang i sjukhuset tillsammans med mamma och moster.

Efter det så åkte jag och mamma hem till mormor för att fixa iordning lite, och ta undan sopor och julgrejer, eftersom mormor antagligen inte kommer hem på ett tag... Det var jättekallt i huset, brrrrr!

Sedan åka den varma bilen hem!


Nu sitter jag här vid datorn och bloggar, klockan är snart halv 8. Jag ska se på tv med familjen och poppa popcorn, myspys!

 

Här är dagens outfit!


Jag älskar dig mormor. ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

kolla jättegärna in min blogg... behöver flera besökare.... Kommentera gärna väldigt mycket i min bloogg,,, om du vill kolla så fortsätt läs den!<3

Tack!!www.hannibunni.blogg.se

2010-01-13 @ 20:18:29
URL: http://hannibunni.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh, jättesnygg outfit! :)

2010-01-13 @ 20:46:05
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: sofia

fint!

2010-01-13 @ 20:52:09
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0