Sötnosarna ♥

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit...

Här kommer iallafall lite bilder från när jag var hos Freja och Eddie. Vi hade jättekul och mysigt, som vanligt. =)

Vi bakade, kollade på film, lekte med lera, åt god mat, var ute och åkte pulka, och mycket annat kul!

Bilderna ni kommer få se nu är inte tagna med systemkameran, utan med min mobil. Jag hade inte med systemkameran av den enkla anledningen att både Freja och Eddie är väldigt duktiga på att ta på skärmen, linsen och göra fingeravtryck! ♥


Freja på sin nya tuffa bil!


Eddie sötnosen som bara växer och växer! :)

Leeeeeeeeeeeeeera! ;)





(otydlig bild, men det beror på ljuset)

Jag och Freja gjorde chokladbollar. :) Men jag fick typ rulla alla för hon hade börjat slicka på en och fick därför äta upp den, och det tog ju sin lilla tid. ^^


Fina va? =)

Dom två nästan längst bak till höger har Freja gjort, haha. :) ♥

Jag och Ramona bakade också! :)
Vit choklad som form, sedan choklad mouse inuti, så sjukt gott!
På bilden ser ni två som blev bra, dom längst bak, men dom andra blev lite fel eftersom vi råkade hälla i chokladen (när den fortfarande var jättevarm) i grädden, och då smälte det.. Menmen, jättegoda iallafall! :)

Filmdags!


 

Söta bilder ellerhur? :)


Haha, när mamma och pappa kom igår för att hämta mig, så sprang Freja runt och sa:
- Jag vill följa med, jag vill följa med, jag vill följa med!

Sedan ville hon upp till mig hela tiden och kramas, hihi :)

 

När mamma och pappa precis kom in genom dörren blev väl Freja blyg eller något, och gömde sig bakom mina ben, haha. :D


Jag saknar er redan! Tack för otroligt roliga dagar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0