Utebilder

Var ute för ett tag sedan. Skönt med frisk luft! Tog lite bilder samtidigt som jag tänkte lägga in i detta inlägg. =)
När man väl skulle gå in var man rätt frysen, så då passade det sig perfekt att jag och pappa satte oss ner och spelade Sänka Skepp, haha!


(pappa kommer nog synas i bakgrunden på vissa kort - han skottar...)




hahaha, älskar verkligen denna bilden!

Pappa ser ut som en tomte som går där i bakgrunden, hahah! ^^


hahaha samma med denna! Jag skulle hoppa, och samtidigt går pappa där bakom,

så det ser ut som att jag sparkar honom... Klockren bild !





Sänka skepp. =) Jag vann!


Farmor och Lars kommer inte idag
, det blev ändrade planer. Dem vågade inte köra när det var såhär mycket snö ute.

 

Mamma lagar mat, potatisgratäng och kött, och det doftar underbart gott i hela huset! :)

Nu är kaminen tänd, så ska sätta mig framför den och värma mig, hihi, kram sålänge! ♥


Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

haha ahdå de va fina :D.

2010-01-06 @ 13:38:42
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: frida hedberg ❀

Hahaha, gud vad söt du är gumman! :) ♥



den sista bilden när du "sparkar din pappa" ar ju bäst! ;)

2010-01-06 @ 14:59:08
URL: http://fridaasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack för att du gillar den! Jag gjorde den i ett bildprogram som heter photoscape, man får lixsom klicka sig fram :) Det går nog att göra på photoshop med ;)

2010-01-06 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0