Världens bästa har namnsdag idag! ♥



Freja har namnsdag idag! =)

 

Åh, hon är så söt, för jag skickade iväg ett ljudmeddelande där jag sa:

- Grattis på namnsdagen Freja, massa pussar och kramar från Farfar, Linda och Elisabeth.

 

Snart får jag ett ljudklipp tillbaka där Freja säger:

- Tack tack från Freja.... Hejdå

 

Med sin söta lilla röst, haha! ♥

Nu gjorde hon min dag, jag kommer gå runt och lyssna på ljudklippet hela tiden, hihi.


Jag saknar er så mycket, hoppas vi ses snart!

 

Miljarder kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha yääs det var de :D<3



/AmandaVarDet

2010-01-23 @ 14:11:20
Postat av: felicia

hej !

nä, va gulliga bilder ! :D



hur mår du idag då ? ;d

2010-01-23 @ 14:30:43
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0