Kusin vitamin x 2

Igår var min andra kusin och hälsade på här! Tre kusiner under samma tak, haha. Dem hade haft en bra semester i Danmark! Hennes två små sötnosar, Eddie och Elvis hade super energi. Mestadels av tiden dem var här så lekte jag med Emma och Eddie. Dem ville att jag skulle jaga dem, och sedan när jag precis skulle ta dem så skrev dem "STOOOP, HÄR ÄR JAG FRI!" haha :)


Elvis!

Eddie!

Grymt gulliga ungar dedär!


Men jag saknar allt mina sötnosar Eddie och Freja där hemma. :( ♥

puss

Kommentarer
Postat av: bea

SV: bra att det funkade :)

Men jag vet tyvärr inte hur man får det på svenska, har inte varit så smart än ^^ Men klicka runt lite och kolla :)

2010-07-05 @ 11:33:23
URL: http://beatricelinnea.blogg.se/
Postat av: fridaaaaaaaa

ALSKLING, JAG SAKNAR IHJAL MIG!

men england ar helt okej, har varldens snyggaste ledare och italienarna var inte sa snygga som jag hade hoppats. dom ar idioter, och jag skallde ut en. ar faktiskt lite stolt :)



jag ska skicka ett vykort snart med, har inte hunnit det an!

nagot speciellt du vill ha?

alskar dig, syns om 9 dagar! <3

puss, din frida!

2010-07-05 @ 14:16:20
URL: http://fridaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0