RIP min gubbe

Några månader sen:


Igår:


Nej jag har inte kletat in den i grädde. Den exploderade!!
Jag var med Olivia igår, och när vi satt och pratade så satt jag och lekte och klämde på den. Haha och helt plötsligt kommer bara världens fontän med nån tjock gegga (nästan som grädde) och gubben blir helt mjuk. Jag dööööör, så jävla kul var det, men blev skiträdd först! Mattan blev halvt förstörd av geggan så mamma ska lämna in den på kemtvätt.

HAHA, så kan det gå... Men lite synd att den gick sönder, för jag gillade den!



Kommentarer
Postat av: Alice

Ha, ha... Emmas e paj åxå. Fast det fixade hon själv, hon var nyfiken på vad som fanns inuti. En inte helt obefogad fråga i och för sig... =D

2010-07-12 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0