Min midsommarhelg!

Hej på er!

Nu är midsommar över för detta året också. Har ni haft det bra?
Det har jag! Har umgåtts med roliga människor, ätit god midsommarmat, åkt motorbåt, solat, och bara njutit av det underbara vädret vi haft! Äntligen en midsommar med bra väder!

Här kommer lite bilder som jag lovat:


TORSDAG
, när vi kom dit.

huset vi bodde i

underbar utsikt


FREDAG,
midsommar


en riktig midsommar bild? haha

våran egengjorda midsommarstång!

gjorde jordgubbstårta

Fick blixten i ögat därför jag gör en rolig min.
På bilden är det jag och sötnosen Neo iallafall. Min fasters, killes, brors son. Haha krångligt dedär, men han
är bara 3 månader, lilla goa Neo!


LÖRDAG,
midsommardagen

Idag åkte vi båt till Lysekil!




På kvällen när vi satt grillade och åt tårta och allt sånt så började det plötsligt prassla i buskarna bakom oss.
Det var två små söta möss (!). Så jag slängde dit en jordgubbe och musen började äta direkt, haha:)


SÖNDAG
, hemgång.

Idag togs inga bilder, eftersom vi bara städade, packade och åkte bil.

Men nu är vi hemma och solen skiner från en blå himmel! Poolen är renad och blänker så fint.
Så vet ni? idag blir nog första doppet! Ska ut dit nu, ha en fin solig dag så hörs vi!

KRAM

Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

så himla söt du är =)

Kram

2010-06-28 @ 20:20:31
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0