Citronyoghurt

Hej!

Fredag idag, äntligen!
Ikväll åker jag hem till Freja och Eddie, och stannar tills imorgoneftermiddag. Imorgonkväll har jag lovat mina föräldrar att vara hemma och bara mysa med familjen, för jag har ju vart borta och flängt så mycket hit och dit, och det var längesen jag bara var hemma med familjen.. ♥ Behöver nog det också, efter allt som hänt de senaste...

Iallafall, skolan idag var grym! Hade kul med Karro och Frida, hela tiden! När vi stod och väntade på att vi skulle ha NO, så börjde Oscar kasta snö på oss, haha! Jag och Stina hade riktigt kul på NOn..;)
Imorse så fick Albin och Andreas nått ryck, och började "mobba" mig, haha typ knuffa in mig i skåpen och kittla mig... Busigt värre.

Slutade 14:15, och nu sitter jag i min säng och lyssnar på för kärlekens skull (för övrigt världens finaste låt) och äter citronyoghurt med flingor. Eller.. inte vanliga flingor, lite mer ringar, men är gott iallafall!



Det är min kära kusin som lärt mig älska citronyoghurt! Typ det godaste som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0