Lite allt möjligt.

Gokväll!

Nu börjar så smått solen gå ner och det blir kväll..
Under eftermiddagen har jag slappat vid datorn, men ibland också suttit vid tvn. Lite enformigt, men man orkar inte göra så mycket annat när man är sjuk... Nyss såg jag på en film och åt Ben&Jerry glass. Blir nog att se en film till strax.

Ville bara hinna säga tack till alla som kommenterar! Det droppar in kommentarer hela tiden, och det är så roligt!
Jag försöker svara er så gott jag kan.
Fick en fråga om hur jag gjort för att få cirkelövergången på bloggen, (den runda cirkeln som kommer när man bl.a startar upp min blogg) och jag ska förklara det!
Men inte just ikväll tror jag, det hinner jag inte. Men det kommer, jag lovar!

Nu ska jag dra mig tillbaka till tvsoffan där mitt mysiga täcke ligger och väntar på mig... KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar:

allt är bara bra med mig :) <3

gör du då? :)

2010-03-15 @ 18:16:10
URL: http://mmathildaschwartz.blogg.se/
Postat av: louise

sv: jao, om man kollar i profil är den nog nästan det :(

men jodå, det är helt okej med mig, sitter & lyssnar på we can work it out med andreas johnson, den är helt underbar ju :')

hur är det med dig då? :)

2010-03-15 @ 18:20:37
URL: http://ttyplolloh.blogg.se/
Postat av: alex

svar:

Med mig är allt bara bra hur är det själv ? =)

kram

2010-03-15 @ 19:48:25
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0