Min Karolina är hemma! :D

Hej alla måndagsbarn!

Karolina har äntligen kommit hem från Thailand, vilket är väldigt roligt! Blev en bamsekram när hon kom imorse, haha. =)

Seg måndag, hade ont i huvudet hela dagen...

Efter skolan följde jag med Karolina hem! Vi åt macka och tacoschips, och satt vid datorn. =) Tog lite roliga bilder, enjoy!









Jag älskar Karolina, hon är bäst och lånar ut två bar jeansleggins till mig, eftersom att mina sprack av någon konstig anledning när jag satt på hennes säng... HAHAHAHA...


Kommentarer
Postat av: Karolina

saknat dig gumman!!

riktigt heta bilder måste jag allt säga!!!!! :P

2010-03-02 @ 20:00:19
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0