Bilder på vad jag köpte idag...


Lindex , 249:-


Lindex , 299:-


Lindex , 149:-

Lindex , 149:-

Ginatricot , 199:-

Ginatricot , 149:-

Lindex, 99:- för varje del.

Lindex , 99:-

Kicks, 495:-

När jag provade mina jeansshorts här hemma nu på kvällen, så upptäckte jag förvånat vad som låg i ena fickan...


Haha, blev riktigt förvånad, men samtidigt glad! Det är ju ett fint smycke som jag fick alldeles gratis!
På bilden längst upp, på just shortsen, så låg armbandet i fickan utan att jag visste det!?
Tänk om dem i kassan märkt den.. Jag hade garanterat blivit skyldig... Menmen, tack till dig som la den
i fickan! :D

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-21 @ 10:41:24
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: mikk, malin & cicci

haha fina saker du köpte och roligt detdär med armbandet ;)

2010-05-22 @ 10:40:23
URL: http://vatolocas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0