Fjärilarna har kommit nu..

Godmorgon! Idag gäller det.. Haha eller bara uppkörning, inte prov, men det är svårt nog. Fjärilarna har bosatt sig i magen, och jag börjar bli äckligt nervös.. Ska köra med ledare i två hela timmar, och försöka göra så lite fel som möjligt.. ;) det regnar idag också, blir svårare att köra då.. Men vi får hoppas på det bästa, men positiv som jag är så tror jag inte att jag klarar det.. Så bli inte förvånade.. Haha men jag vill ju klara det, men som sagt, tror inte jag gör det, för det verkar svårt.. Menmen, nu måste jag hoppa upp ur sängen och göra mig i ordning sedan bär det av till Göteborg. Så snälla, skänk en extra tanke till mig mellan 8 och 10. :) haha ha en bra dag, vi hörs och jag kommit hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0