Jag kan få körkortet om 2 veckor!

Hej hopp!

Kan börja med praon.. Första dagen på min praoplats var grym! Trevlig och rolig personal,
mycket kul att göra.. :) Fick hjälpa till att fixa salladsbuffén med deras häftiga och framförallt stora maskiner...
Sedan fick jag hjälpa till med annan mat i köket. När gästerna kom runt lunchtid blev det stressigt. Fick springa
och kolla emellanåt om något hade tatt slut så att man fick fylla på, eller fick fixa med disk fram och
tillbaka... Men det var kul! Jättekul! En tant som jobbar där, har även sin son som jobbar där.
Han var väl runt 19 eller något, en superkul kille som hjälpte till överallt!

Jappjapp, jag kommer verkligen trivas dessa två veckor!

Imorgon ska jag till "jobbet" redan runt 07:20, men samtidigt få sluta tidigare. Blev att vi ändrade
tiderna till dem.

Klockan 5 var jag på körskolan tillsammans med ledaren och tre andra. Körde lite kringelikrok -
övningar vilket var kul. Sedan broms, när man ska blinka, m.m.. Sedan fick man åka ut i trafiken
ensam med ledaren, men hade mikrofoner i hjälmen så man pratade på det viset!
Ibland fick jag köra först, och ibland han.
Var grymt kul, men nervöst eftersom det var mycket bilar!

På torsdag ska jag ha uppkörning, och om två veckor ha prov. Klarar jag det då så får jag körkortet
i handen, så jag ska plugga, plugga och ennu mera PLUGGA! Så får jag körkortet om två veckor!
WIHO!

Nog skrivet, det blev rätt mycket... Men jag kände att jag ville skriva till er, och även då min släkt som läser 
min blogg, hur min händelserika dag har varit!


en bild från februari, min första tur med mopeden ♥


Kommentarer
Postat av: Yojo

Det ser bra ut :)

2010-05-10 @ 21:56:21
URL: http://yojos.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack så jätte mycket =)

2010-05-11 @ 06:09:55
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

åh, vill också ha moppe :(

ganska onödigt dock (för mig)

2010-05-11 @ 18:10:38
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0