KLAR MED UPPSATSEN!

åh va glad jag känner mig. Kommer jag sova gott inatt eller? ;) klar klar klar! Och lämnar ifrån mig den imorgon, äntligen! Det känns bra också, så hoppas på bra betyg! Tidigare ikväll blev jag helt knäckt för att jag inte hittade någonting och visste inte vad jag skulle skriva, men då kommer världens bästa pappa och hjälper mig. Satt med detta tills efter 10, och det gav resultat! Tack älskade pappa! Nu känns det superskönt att en så stor uppsats äntligen är klar så nu kan jag glömma den och sova gott. Nu håller mina ögon på att stängas.. Hihi, godnatt på er, bilder från stugan med karro från helgen kommer troligtvis imorgon, SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0