Mina favoritspel genom tiderna!

Dread Locks


Ett spel där du försöker ta dig uppåt med hjälp av en ...? Ja, vad det är för något vet jag inte, men spelet är
otroligt kul och jag kan sitta i timmar! Men det är rätt svårt, för vissa stenar går sönder, haha. :)

Rock Climber


Ett ganska svårt och beroendeframkallande spel! Man ska försöka klättra sig upp till toppen men det är inte så enkelt!
Tappar man greppet faller man ner och får börja om..


Får en stark känsla av att jag gillar spel bergsklättringsspel?
Japp, mina hobby!!

TESTA SPELEN VETTJA!:thumbup:

Kommentarer
Postat av: S A N N A

SV: tack så mycket! då får du ha en bra kväll

ikväll du också haha, ;) allt bra annars ?

2010-05-06 @ 15:39:07
URL: http://ssannastahl.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; tack detsamma söto;* vad häder?

2010-05-06 @ 16:03:24
URL: http://sazzyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0