onsdag, den 5 maj 2010

Godmorgon på er!

Jag har fått känslan av att jag har lagt bloggen åt sidan ett tag, har inte vart uppdaterad och har inte orkat lägga ner tid på inläggen men nu ska jag försöka komma tillbaka! Har ju haft ett stort arbete i skolan på sista tiden, men i måndags lämnade jag in det så nu har jag det gjort!

Både igår och idag har jag vart hemma från skolan. Känner mig inte alls kry, hostig, yr, ont i halsen, snuvig... aa ni vet, en riktigt förkyldning :(

Just nu ligger jag i sängen och kollar på film, men känner att mina ögon stängs vilken sekund som helst, är otroligt trött!!


Kommentarer
Postat av: guldbrand

sV: AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHa den är sååå jävla sexig va :D

2010-05-05 @ 10:01:11
URL: http://guldbraand.blogg.se/
Postat av: guldbrand

sv: jag hade en en inbakad fläta i några timmar ! :D

2010-05-05 @ 10:02:03
URL: http://guldbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0