Praon tar all min tid...

Hej bloggen, förlåt för kass update idag. Verkligen kass. De första inlägget kommer på kvällen... FYYY Linda!!
Får bli skärpning på det!

Men jag hinner verkligen inte med bloggen just nu, har extremt mycket annat!
Praon är en av sakerna som gör mig upptagen. All min energi läggs på den. Är hysteriskt mycket att göra där,
samtidigt väldigt kul såklart, men kan bli lite mycket ibland.. Idag stod jag te.x och serverade hela dagen, själv!
Robin ville inte... haha, men det kommer folk hela tiden, och att stå där ovanför vaarm mat en hel dag gör en
seg! Sedan får vi ju inte glömma att man springer och gör massa annat i köket mellan varven, så man hinnner inte sitta ner en sekund! Nu låter det som att jag har världens tråkigaste prao, men det har jag verkligen inte!
Bara mycket att göra.. ;)

Nu ikväll har jag slappat i soffan, har ont i benen, orkar inte gå mer på flera år... haha!

Men nu är jag här. Hemma ensam. Mamma och pappa är iväg på lite ärenden, och mamma ska köpa med sig en B&J hem...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0