Sista dagen på praon..

.. Känns grymt tråkigt! Nu har man ju precis lärt känna alla och lärt sig allting där.. Åh, så tråkigt att behöva
sluta... :(
Tog iallafall några bilder därifrån idag, som jag även ska använda på min redovisning i skolan!

Köket


Disken

Serveringen.
Där jag mestadels spenderade mina praodagar!

:)

Restaurangen, som i vanliga fall är proppfull med folk! Men bilden togs när vi stängt för dagen.

Sådär, det var lite bilder!

Jag fick en present idag när jag slutade också! En söt, rätt stor ask med choklad och annat gott!
Så sött, tack till er! Fick samtidigt massa kommentarer om att jag måste komma tillbaka och att jag var
duktig! Hihi, tack än en gång! Jenny, Marie-Louis, Robin, Peter, Maggan och Lena! ♥




Kommentarer
Postat av: Christine

Var praoade du?

2010-05-23 @ 12:54:34
URL: http://teenagewizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0