SUMMERDAY! ♥

Godmorgon solstrålar! Eller god förmiddag!

Idag när jag vaknade var det strålande solsken, så underbart! Klev upp ur sängen och åt frukost, sedan åkte jag in till byn med mamma för att fixa några ärenden. Köpte blandannat grillmat, jordgubbar och Loka, men sommafräsch smak! Ikväll ska jag göra Efterrätt Alá Linda, hihi... Säger inte vad det är riktigt än, men bilder kommer ikväll när jag ska börja göra den.

Nu ska jag ut i solen och hjälpa till med lite grejer, för snart kommer Freja och Eddie + compani hit och myser med oss i det varma vädret! Ska sitta ute och fika lite!

Jag idag.





Pösig, härlig tröja från Ginatricot, Jeansshorts från Lindex, converse.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Åh va härligt det ser ut!

Här i gbg är det också soligt och ca 22 grader, as skönt :D nu ska jag snart duscha, sen ut och träffa en kompis och åka till nordstan och kolla lite. Sen ikväll blir det att se på bio då! ;)

2010-05-22 @ 11:55:50
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0