första dagen i Falkenberg! :)<3


HEEEEEEEEEEJ!

morgonen var ganska stressig, rusningstrafik mellan huset och bilen.. ;)
myycket packning blev det, men det gick in tillslut.. ;)
frida och hennes pappa kom runt 11, och hon hade en stor resväska med sig, som fick plats den med!
fridas pappa stack, och vi andra gick in i våran bil, och började resan till falkenberg. ;)
vi började med att göra en fråge-grejs som jag hade med mig, och det tog ett tag.
När vi kom Horred, stannade vi och fikade,  mums. mycket skratt var det.. haha!
fortsatte åka sen, och då var vi trötta, så vi halvsov typ på våra kuddar. :)
när vi kom fram till Falkenberg åkte vi till campingen som vi skulle bo på, Skrea Camping.
checkade in, och fick kort till våran mysiga lilla stuga som vi bokat. :)
det första vi gjorde var att packa in alla väskor i stugan, snabbt! för det ösregnade... ;)
började packa upp inne, och bädda, så det blev myspys. :)
mamma&pappa åkte iväg och handlade i en affär som låg i närheten, och då hade jag och frida
blivit tvingade att bädda deras sängar. ;) gjorde det, sedan spelade vi kort tills dom kom tillbaka.
när dom kom hem, bytte vi om, och sedan gick vi iväg till en restaurang som låg i närheten.
gick förbi stranden och kollade också, så fint!
på restaurngen/pizzerian beställde mamma, frida och jag likadan pizza, kär&galen hette den. ;) pappa
beställde nått annat..
först gick vi ut, och tänkte sitta där, så mamma började torka av möbler som var blöta, men sen när hon
nästan var klar, började det regna så vi fick gå in iallfall.. haha!
när vi kom in tyckte vi att det var så varmt, så mamma tänkte öppna dörren lite, och försökte ställa en stol
framför, men det gick ju sådär.. ;) allt inne började blåsa, och sarvetter flög omkring, hahahah, så hon fick stänga igen, snabbt.. ;)
maten var god! :)
när vi ätit klart, gick vi tillbaka till stugan. frida började fixa mina naglar, med snyggt nagellack och små blom-diamanter
som hon haft med sig, sjukt fint blev det ! :)
när vi var klara med det, la vi oss i mammas säng och kollade albert&herbert tillsammans med popcorn och
ostbollar, som vi spillde ut över hela golvet... ;D

när vi inte orkade kolla mera, kom mamma in lagom till att vi hade tråkigt, och sa att deras kompisar som hade kommit
och hälsat på, och som dom satt och pratade med nu, visste hur man fick in internet på datorn, på denna campingen.
dom hjälpte mig, och nu har jag internet på datorn, på denna campingen, jippi! :)

just nu sitter jag i mammas säng, och frida ligger bredvid mig och halvsover..;)
mamma och pappa sitter ute och pratar med sina kompisar.
nu regnar det, men blir det bättre väder går vi nog och spelar minigolf senare. :)
grillar på kvällen också kanske.

imorgon blir det teater! wiho! :D

nu ska jag låta frida blogga, gå in och kolla på hennes också! :)
fridahedbergg.bloggagrais.se

här får ni lite bilder från dagen som gått,

frida i bilen
snyggningen i bilen.. ;D


haha, jag i stugan.. ;)


jag vid stranden!


havsutsikt + frida :)


tihi :)<3


"kär och galen"  ;D   mums!


visst är jag snygg? ;D hittade en liten kanin som sprang under en bil... :)


UUUUUUSCH!!!
på väg hem till stugan igen, låg denna döda kanin på marken.. :(
dock inte den kanin vi sett innan, men sjukt hemskt och äkcligt.. :o

mer bilder kommer imorgon, eftersom det säkerligen kommer tas många bilder imorgon! :)

puss!

/L.

Kommentarer
Postat av: jennifer stjern

OMG! shiet, va äckligt med kaninen!;o

fyfan! BLÄÄÄÄ! stackars liten!;'o

haha, var bara tvungen;D

2009-07-19 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0