packa igen då!

HejHej alla!
Vad har ni hittat på idag? :) ♥

För min egen del har dagen varit seg som sjutton!
Har bara tatt det lugnt, suttit vid datorn och haft tråkigt..
Skulle till badhuset med Ramona, Roger, Freja och Eddie, men det passade inte med tider och sådant..

Nu sitter jag här och kollar runt på olika bloggar, och ska snart äta, sedan blir det att börja packa igen..
Imorgon åker pappa, jag och Anja till Uddevalla, Havsstens Camping, och stannar till fredag.
Där finns en fin strand och olika aktiviteter man kan göra, blir nog skoj! Bor i stuga.
Detta skriver jag främst till Anja, men ni andra läser säkert detta också.. ;)

♥Anja, du kan komma till mig runt halv 11 på förmiddagen.
Min packninglista ser väll ungefär ut såhär;

• kläder
• sänggrejer
• badgrejer
• Fickpengar (mat, glass m.m)

Mjo, tror jag fick med allt..
Stannar ju bara en natt, så behöver ju inte ta med hur mycket som helst. ;)

Undrar du något så får du väll skriva det som en kommentar, eller smsa. ♥


/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0