superglad! :D ♥

Tidigare idag messade jag Ramona (min brorsas tjej), och frågade ifall jag fick komma till dom idag, och leka med barnen och så, och nu fick jag svar! :) Hon skrev att jag gärna fick komma, och stanna tills imorgon om jag ville, och såklart vill jag det!? :D

Så nu är det bestämt att runt 3 kör mamma mig till dom, och jag stannar där tills imorgon, yääääy! :) ♥
Tar väll med nån film också, som vi kan kolla på ikväll!
Blir nog inget mer inlägg idag, utan får bli imorgon när jag kommer hem.
Imorgon utses ju veckans blogg också. :D

Nu ska jag duscha, och packa min lilla bag och sådär, sedan drar jag ifrån Bollebygd ett tag. ;)

Nu får ni en grymt söt bild på deras underbara barn, Freja&Eddie, som jag älskar mest av allt i hela världen. :)

PUSS!



/L.


Kommentarer
Postat av: micaela

tack för att du fråga :D kika in på min blogg, har gjort ett inlägg om det :)

hoppas du förstår, annars är det bara att säga till :)

2009-07-25 @ 14:44:07
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0