Jag har haft kul i helgen! :)♥

Moshi moshi, hur har eran helg varit?

Själv sov jag hos mina sötnosar fredag till söndag, var lika kul som det brukar!

Vi gjorde massa roliga saker, var på Maxi, åt god mat, kollade på film/tv, bakade, var på lekplatsen..
Lekte med gullisarna också, som hela tiden växer & växer! ♥

När jag kom dit i fredags, hade jag lite presenter med mig, som jag köpt till dom från GranCanaria. :)
Freja fick en badhanduk, eller ungefär som en badhanduk, ni får bild sedan. Eddie fick en söt tröja, Roger fick en klocka med IFK:s flagga bakom, hehe, och Ramona fick ett superfint halsband! :)


present-öppning. :) Freja har på sig den badhanduken hon fick, men det är inte riktigt som en vanlig handduk,

som ni kanske ser. ;) Men den var så söt!

Tröjan som Eddie fick, också riktigt söt!


gick till Maxi på lördags-förmiddagen.





på söndagen (idag), runt 10 gick jag ut med båda barnen.
Eddie sov, men jag och Freja lekte på lekplatsen. ;)





Tiden går så otroligt fort när man är hos dom!

Helt plötsligt är det söndag, och då ska man åka hem... :(

Älskar att vara hos er, ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0