Svar till frågestunden ♥



- Vilken är din favoritfärg?
Hm, svart är snyggt tycker jag, funkar till allt! Grått, vitt, och grön är också färger som jag gillar.

- Är du kär?
Nej, för tillfället är jag inte kär, och där fick ni som frågade om jag hade pojkvän, också ett svar. Just nu har jag ingen på G heller.

- Vad heter han/hon du vart bästa vän med längst, och isåfall, hur länge?
Den person jag vart bästa vän med längst är nog en tjej som heter Nina. Vi var bästa vänner i säkert 6-7 år, men det är vi inte längre, så för tillfället heter mina bästa vänner Anja och Frida. :)

- Vem snackade du skit om senast?
Jag brukar inte "snacka skit" om folk, så den frågan kan jag inte svara på. Klart att man har olika åsikter om olika personer, men jag går inte bakom ryggen och snackar.

- Pratar du i sömnen ofta?
Haha, det vet jag faktiskt inte, men jag tror inte att jag gör det så ofta, men det kan säkert hända någon gång. ^^

- Vad önskar du dig i jul?
Hm, det jag önskar mig mest är en systemkamera, och det kommer jag faktiskt att få. :) Min mamma lovade mig det redan i januari, och då är det den enda julklappen jag får av mina föräldrar, eftersom en systemkamera är väldigt dyr. Har någon förresten något tips, om en väldigt bra systemkamera?

- Vilken är din favoritfilm?
Det finns väldigt många bra filmer faktiskt! Men alla Johan Falk - filmerna är bra, och skräckfilmer, men jag kan nog inte peka ut någon speciell. :)

 

- Vad gör du när du är glad/ledsen?
Det beror lite på, men om jag är ledsen vill jag ibland bara vara ifred, men känns också skönt med folk som bryr sig om en lite speciellt just då. När jag är glad så visar jag väl det, och skrattar? :) Är oftare glad än vad jag är ledsen!

- Vad gör du om 10 år?
Om 10 år är jag ju 24, och då hoppas jag väl att jag har pojkvän, arbete, och är lycklig?
Några år efter det vill jag gärna ha familj, och njuta av livet med dom.

 

- Hur gammal är du?
Det står längst upp till vänster i min presentation, men jag kan väl svara ändå. 14, snart 15. :)

 

- Vart bor du?
Det vill jag faktiskt inte dela med mig av till alla, så jag säger bara; Någonstans i Sverige, sedan får ni gissa resten själva, haha. ^^

- Varför bloggar du?
För att jag tycker det är roligt, att skriva av sig och lägga in bilder, och samtidigt visa andra sin vardag i bilder och text. Sådana tävlingar gör också att det blir roligare att blogga! ♥

- Hur länge har du bloggat, och varför började du?
Jag har bloggat i lite mer än ett år tror jag... Jag började för att en kompis hade en blogg, och hon lärde mig hur man gjorde, men då snackar vi om bloggagratis.se ^^ Jag började med det, men sedan när jag lärde mig och började komma in i bloggandet, så valde jag blogg.se istället, det känns mer äkta då. :)

- Hur många besökare har du per dag?
Tja, det är olika, men det är mellan 40 och 80st ungefär. Ett tag hade jag över 100, då var det besöksrekord! :)

- Hur känd är din blogg 1-100?
Jag förstår inte riktigt frågan, men kan ju inte säga att min blogg är "känd" precis, men för mig räcker det att ha besökare som gillar vad man gör, behöver inte bli känd.

- Har du något speciellt "mål" med ditt bloggskrivande?
Nej det kan jag inte påstå, jag bloggar för att jag tycker det är roligt, jag strävar inte efter att bli som Foki eller Kenza, utan mitt mål är väl isåfall att bli mer och mer nöjd med min egen blogg!

- Jag undrar vad som driver dig till att blogga ? Vad får du inspiration ifrån ?

Inspirationen kommer nog mest ifrån mina läsare faktiskt. ♥ Men mycket kommer jag på själv också, vad jag vill skriva om och ha i bloggen.

- Vad skulle du göra om du fick en miljon?
Hm, jag skulle åkt utomlands med min familj, köpt allt jag ville ha... Men i längden skulle det nog bli tråkigt att ha så mycket pengar, man kan ju aldrig önska sig något då? I börjar är det säkert hur kul som helst, men somsagt, det blir nog för mycket efter ett tag..

- Vad tycker du om Paow, dessie och Kissie?
Ärligt talat så läser jag inte någon av deras bloggar. Det intresserar mig inte vad dom pyssalr med, och min åsikt är att några av dom är väldigt elaka och verkligen inga bra förebilder, så jag bryr mig faktiskt inte om dom. ^^

- Vad skulle du göra om du fick vara man i en dag?
Kul fråga! ^^ Eftersom jag är en rätt knasig person, så är mitt svar att jag skulle gå på toa och kissa. ;) Spännande och känna hur det känns kanske? haha! Annars vet jag inte vad jag skulle göra, fast kissa tar ju inte en hel dag...

- om världen endast innehöll en enda färg. vilken skulle du vilja att det var då?
Jadu... Det skulle nog vara en glad färg, som lyser upp och gör alla glada! Inte svart eller grå.. utan kanske gul, grön eller rosa? Mysigt det skulle vart!

Sådär, hoppas ni är nöjda med svaren!

Kul att så många ställde frågor, uppskattar verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Sarah<3

Roliga svar. :) ha fler tävlingar? :):)

2009-11-28 @ 19:33:15
Postat av: claudia

roliga frågor^^

2009-11-28 @ 20:28:11
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/
Postat av: C.A.T. P.O.W.E.R.S

Åh skoj med så många frågor från läsare :)

Intressant att läsa det du har svarat =)

2009-11-28 @ 20:49:30
URL: http://catpowers.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen och andra saker som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-28 @ 21:02:52
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

sv; susnet.se :)

2009-11-29 @ 11:02:54
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0