Foki-frisyr!

Sitter hos Anja nu, hon har precis fixat en Fokis-frisyr på mig. ;)
Ni vet en såndär rosett som Foki brukar ha, Anja gör asfina sånna! :)





Fint va ? :)

Nu är klockan snart 5, och mamma kommer.
Ska hem, duscha ur all hårspray som Anja sprayat i mitt hår, packa, och sedan iväg till Borås, till mina sötisar! ♥

Vi drogar Spotify just nu! VILL HA! Någon som har sånt, som vill hjälpa mig? (a)

Puss&kram, vet inte om jag skriver mer idag, isåfall på Ramonas dator, men vi får se, annars uppdaterar jag på söndag, med bilder och allt! :D

Ha en bra helg, och hoppas Sean får det bra i England, saknar dig redan!

/den bästa;)

Kommentarer
Postat av: DA MUPPPPPPET

Aj am dah bässt of dah vorld :)

2009-10-23 @ 18:13:04
URL: http://anjalovisaa.bloggagratis.se
Postat av: Stina

spotify.com

2009-10-24 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0