11:52.

Hejsan hoppsan, kan ni tänka er;

Klockan är bara lite innan 12, och jag är hemma!? :) Så himla härligt med halvdagar!


Idag hade vi 3 lektioner; Samling - Livskunskap - Sv/so , sedan slutade vi 11:35!

Kom hem, satte på datorn, och tog bilder på dagens outfit som jag lägger ut sedan, och snart ska jag

och mamma äta spagetti&köttbullar, mums! ♥

Sedan åker mamma iväg till Göteborg, och jag blir ensam hemma.
Måste tyvärr plugga, för jag fick reda på idag att vi har 11 frågor om hemkunskap, som vi ska kunna tills på onsdag, ohshit, hade faktiskt ingen som helst aning!! Men jag har nog på hög musik också, och tänkte fixa lite med min blogg-header, men vi får se hur det blir med det...

Bloggar säkert mera senare, men här får ni bilder på dagens outfit! :)



& såhär mysigt hade mamma gjort imorse, när vi skulle äta frukost!♥



hihi:)




Kommentarer
Postat av: claudia

chacha :)

fuuusk att du slutar så tidigt (aa'

& jag som slutar halv tre idaah -.-

ahja men vi hörs ha det bääääst!<3

2009-09-14 @ 13:30:39
Postat av: Freja

Mysig blogg du har, kul att läsa!

fortsätt så!

2009-09-16 @ 18:08:45
URL: http://scartissue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0