Borås&Göteborg today!


Hejhej, kom nyss hem ifrån Göteborg!

Först åkte jag&mamma in till Borås och åt varsin baugett på Sussies Smörgåsbutik.

Shit vad gott det var, jag åt en baugett som det var kyckling&curry - röra i ! :D mums!

 

Sedan in till polishuset för att hämta mitt pass, bläk vilken bild!

 hahahhah!

Sedan åkte vi ner till Göteborg, till IKEA.
Gick runt lite, och hittade 6st söta skålar, ett doftljus och två lådor som vi ska ha filmer i. :)

Åt mat där också, jag åt Fläskkotlett med pommesfritt och Bianässås (stavning? ;D), det var supergott!

 

Sedan betala och åka där ifrån. Åkte och gjorde en annan rolig sak, som jag tyvärr inte kan avslöja i bloggen. ;)

 

Sedan hem, och nu sitter jag här.

 

Snart ska vi fortsätta se filmen vi började på igår; Män som hatar kvinnor.

Verkar rätt bra, Har ni sätt den? :)

Imorgon blir det skola som vanligt igen, mår hyffsat nu, bara lite ont i halsen, hostig och snuvig.

Inte så bara, menmen.. :)

 

Ha det göttans! ♥

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0