Hos frida! ♥

Hej alla tisdagsbarn! ;)

Skolan idag var helt okej, fick övertalat Gert att ha inlämningen av ROM, nästa vecka på torsdag, istället för på fredag denna veckan, hur skönt som helst!

Sakarias har vart så jävla jobbig idag också, gick typ och sa till alla att vi hade haft sex igår och massa skit, asså jag hatar den jävla idioten..!? Så Marie sa till han flera gånger, och om det upprepas måste både Lotta&Marie prata med honom...

 

Efter skolan gick jag med Frida gumman hem, fick se deras nybyggda hus, så sjukt snyggt alltså!

Vill bo här.....! ;)

Vi satte oss i hennes säng med laptopen, och tog massa snygga bilder, såhär blev resultatet;



Så jävla roligt program har hon! ;D

- vi är lååååångt ifrån seriösa! ;D

Nu måste vi plugga lite,



Puss&kram, från dom sötaste! ;D


Kommentarer
Postat av: claudia

hahahah så fin du är då ;D

& jag har oxå den pogramen på laptopen (y'

2009-09-22 @ 17:04:48
Postat av: FRIDA DEN BÄSTA!

VI ÄR DOM SNYGGASTE SOM FINNS!

love you, <3

2009-09-22 @ 17:48:36
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se
Postat av: jag själv, linda.

svar till claudia:

haha, snyggast! ;D

wooooow, jag vill oxå ha!!!! :o

svar till "FRIDA DEN BÄSTA!" (not;D)

oh, gumman vi är snyggast!

love u 2!

2009-09-22 @ 19:53:57
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0