Kom nyss hem från en shoppingrunda med Anja! ♥

Hej alla goá & glada! :) Hur har eran lördag varit?


Själv kom jag nyss hem ifrån borås, har ju vart där med Anja idag, en liten shoppingdag kan man säga. :)

Men jag hittade typ bara ett par lila, högklackade skor, som jag ska ha till kärleksmiddagen, ingenting annat, men det hade jag ju inte räknat med heller, hade inte super mycket pengar.

Men Anja hittade en klänning till kärleksmiddagen, och en skjorta, så snyggt!

 

Åkte buss in, och när vi väntade på bussen i byn, så kom Amar, och åt kladdkaka och var allmänt störande. Han började prata om att varken mina eller Anjas converse var märkesconverse, och blablabla, så vi blev så trötta på honom, så tillslut sa vi åt honom att dra där ifrån, och det gjorde han när Anjas storasyster Moa kom. :)

Pratade med henne, gick in på Bolles och köpte en söt, jätteliten ramlösaflaska och center!

Bussen kom senare än vi trott, för mamma hade typ kollat fel, så 11:32 klev vi på bussen till Borås.

Emma Bergstrand och Amar satt med oss också.

Väl framme i Borås gick vi med Moa, till Ginatricot blandannat, där Anja hittade sin fina klänning, och till Åhlens, där jag och Anja failade när vi skulle smyga på Moa, hahahha!

Sedan till ExpressoHause (tror det stavas så:D), och jag köpte Kaffelatte, och Anja köpte varm choklad med grädde&mashmellow, gott var det!

 

Moas killkompis kom, och då stack dom, så jag och Anja blev ensamma, och när vi druckit klart gick vi bort till Knalleland som typ tog 20 minuter. Skoaffärer, skoaffärer, skoaffärer...

Provade massa snygga skor, men kom tillslut fram till ett par lila, högklackade, ifrån H&M, för 199:-.

Gick och åt kebabtallrik, sedan in på Partaj, där Oscar köpt dildon till Emil, HAHAHHAHA!

Hittade massa roliga saker där, sedan bort till nån annan affär, och sedan HaraldNyborg, för Anja skulle köpa något till sin pappa.

Sist men inte minst; MCdonals och köpa glass!

Sedan fick vi småstressa ner till Södra torget, för att inte missa bussen som gick om typ 10 minuter, (16:40).

 

När vi väl var där, hittade vi inte 404:an, så Anja ringde Moa, som redan satt på bussen som stod en bit ifrån, och skulle alldeles snart åka, så vi sprang dit medans Moa uppehöll busschaffören! ;)

 

Hemresan var slöööö!

Jag och Anja smsade till varandra, fast vi satt i sätena bredvid varandra, haha, brist på fantasi! ;)

 

Moa&Anjas mamma stod i centrum, och körde så snällt hem mig. :)

Hemma, så laddade jag in alla bilder ifrån dagen på datorn, och nu sitter jag här och lyssnar på musk & bloggar! :)

 

Ska snart äta ostbricka med familjen!

Olika kex, olika ostar, vindruvor, ja, you know! Gott är det iallfall! :)

 

Bloggar mer ikväll, men här får ni lite bilder ifrån dagen! :)








Dessa fula skor fanns i en Secondhand butik, fulaste skorna i världshistorien! ;D





Anja skickade nyss en bild på sin klänning som hon provade igen, fast hemma då. :)
Såååå fin är den, och spegeln är ju najs! ♥

Varsegod för alla kuliga bilder! :)
Tack för dagen! :)

Puss, /duvetlindaa :)


Kommentarer
Postat av: claudia

myycket du skrev (;

& jag läste allt c:

men vi kanske hörs sen om du är inne på bdb :)

:*

2009-09-19 @ 18:47:50
Postat av: jag själv, linda.

svar till claudia:



Hehe, ja det blev lite mycket, kul att du läser! ;)



Ja, jag är inne ikväll, då pratar vi:)

2009-09-19 @ 19:40:59
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0