Låååång onsdag!



Hej sötnosar! ♥

Kom nyss hem ifrån skolan. Känns som att det vart en superlång dag idag!

Men det kan nog bero på att jag fortfarande inte vart riktigt frisk, och vart ganska hängig..

 

Första lektionen var språkval, tråkigt! Fick reda på att vi ska ha prov om två veckor, jippi..
Sedan var det bild, fortsatte med bildmapparna, rätt kul faktiskt, men Anja är en härmapa! ;) haha!

Sedan engelska. Jobbade i övningsboken, ganska tråkigt..

Äntligen mat, jag och Anja var nästan döda, så hungriga var vi! Lassagne, gott!

Satt och kommenterade folk med gummistövlar och glasögon-killar som tappade mat, hahahha! ;D

sjuk humor..

Efter maten var det sv/so. Gick igenom massa grejer om ROM, som vi ska göra ett arbete om nu,

och som ska vara klart V.38.. Andreas&Albin var jobbiga, och Albin ville kittla mig hela tiden, så jag

flyttade till Anja! :D

De sista 20minuterna kollade vi på en film om Rom, och krig..

Sista lektionen var HKK. Hade en vikarie, det var skönt. ;)
Skulle steka äpplen, och göra mashansås (stavning?) och eftersom det fattades nån i Amars grupp, så
fick han jobba med Sean och mig, och det gick ju... ;)

Amar hade tydligen gjort detta mycket hemma, så han visste precis hur man skulle göra, gooooood! :)
Sean skalade äpplena, och tog ur kärnhuset, medans jag fixade formen, och hade kul med Sanna,
som stod i köket mittemot, hahah, fan va vi skrattade åt Sean! ;)
Amar lyckades bränna fast lite mashansås i botten av kastrullen..

Sedan skulle vi äta, det var sådär gott.. ;)

Sedan när vi skulle diska och sådär, gömde sig Sean för han ville inte torka, men han var så illa tvugnen. ;)
Efter mycket tjat, fixade han kastrullen som var bränd i botten.. ;)

Ja, det var en sjuk lektion! ;)

Nu är jag hemma, har nyss ätit, ska plugga nu.

MATTEPROV IMORGON!!!! :(

Ha det bästast! :D

/L.

 min längtan efter dig är enorm, jag står inte ut längre.
I just wanna be close to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0