Nice nails! ♥

Som jag skrev i förra inlägget, så fixade jag ju mina naglar för ett tag sedan.

Svart, med guldglitter på, och glans! Samt, att ena lillfingret fick en liten blomma på sig.




Vad tycks? ♥

Jag vet att det är lite nagellack på nagelbanden, och liitegrann runt nageln, men det gjorde jag faktiskt lite med vilje, för då kommer det nagellack på hela nageln, och sedan nästa gång man duschar, så försvinner det på huden, helt&hållet, och då blir naglarna supersnygga, och har nagellack precis över hela nageln, jämt&snyggt!

Det är mitt lilla tips! :)

 

Jag älskar att ha nagellack, känns så tomt att gå utan!

& jag kan känna såhär, att jag kollar ofta på folks händer, alltså jag menar man ser ju andras händer väldigt tydligt, och är det då snygga och fräscha naglar, med någon snygg färg på, så är det ju såklart finare! ;)

Enligt mig!

Vad tycker ni om nagellack & nagelpynt? ♥


Kommentarer
Postat av: claudia

det blev rätt så snyggt ;D

jag brukar oxå ha svart men , jag hade långa naglar & då såg det konsitgt ut men annars är det fint ;D

vi hörs väll sen :*

2009-09-11 @ 09:53:17
Postat av: Malin

jag har också alltid nagellack!

2010-06-03 @ 15:37:51
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0