Syslöjden, roligast idag! ;D ♥

Moshi moshi, hur har ni det? :)

Idag var skolan riktigt kul faktiskt!

slöjden tillexempel, syslöjd med tjejorna! :D Hahah, shit va vi skrattade! ;)

Jag, Stina, Sanna, Karro, Linda och Frida satt och småpratade hela tiden, om allt möjligt,

allt ifrån bloggar, till pipande hamstrar som gör videoblogg... ;)

Jag, Stina och Karro pratade om blogg, besökare och sådär. Karro vill ha mer besökare, så

hon ville att jag skulle länka hennes blogg, och snäll som jag är, får hon ett eget inlägg som kommer in senare! :)

Stina och jag bestämde att vi skulle kommentera varandras bloggar mer, haha! :)

Sanna satt och försökte sticka med dubbeltråd, och det gick ju sådär.. Tillslut såg allt ut som en

korv, hahahha! ;D ♥

No:n som var efteråt, var också kul!

Skulle kolla i mikroskåp eller vad det heter, och jag jobbade ju då med Andreas, eftersom vi sitter bredvid
varandra. Sakarias var jobbig och kollade på mig hela tiden, och skrattade. Och helt plötsligt när
jag står och pratar med våran lärare Lotta, drar nån mig i håret och jag vänder mig om:
Sakarias står bakom mig och skrattar. Jag frågar;
- Varför drar du mig i håret!?

- Men ditt hår är ju så lent, så jag vill ju känna på det *skrattar*

JAG BLIR SÅ TRÖTT!

 

Men annars var den lektionen också kul, Andreas töntade sig och ville kramas hela tiden, haha! ;)

 

Slutade 14:10, och då åkte jag hem och satte mig vid datorn, samtidigt som jag åt . :)

 

Nu lyssnar jag på musik, bloggar och är inne på bilddagboken.

 

äntligen helg! :D

- som kommer bestå av mycket pluggande.. :(

Senare blir det goood mat, kycklin och klyftpotatis! :D

 

/L.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha aah, syslöjden va fett skoj :D

Vad snäll du är Linda :)<3

2009-09-04 @ 15:38:11
URL: http://karoliinaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0