Tillbaka på internet! :D


Tjoho på er, nu funkar internet!! :D

Igår, måndag, var det riktigt kul i skolan! Idrotten var bäst, origentering, det var faktiskt inte så tråkigt som jag hade trott att det skulle vara, men fick regält med brännesslor (stavning?), på benen. :(

Hamnade med Sanna, och vi klarade ju dethär med karta gallant! ;D

Kom inte sist iallfall, och hittade alla kontroller! :)

Annars var väll dagen som en vanligt skoldag, men allt roligt folk gjorde dagen superbra! ♥

På nån rast, när jag och Anja gick i korridoren utanför biblan, så kommer Oskar Marmebög framför oss, och jag tänkte sparka på honom, på lossas, alltså i luften, men det misslyckades jag med, utan råkade sparka honom på riktigt, och han vände sig om och såg inte glad ut... ;)

Idag, tisdag, var det ju skola igen ja.

 

Det roligaste idag var ju sv/so:n, när Gert pratade om Förälskelser, men jag och Stina lyssnade väll sådär.. ;)

Satt och kolldade på folk som gjorde konstiga grimasher och sånt, fast dom inte tänkte på det. Pontus vann ju lätt den tävlingen, HAHAHHAHAHAHA, fan vad vi skrattde, kissade nästan på mig! (okej, där överdrev jag, men riktigt kul var det!).

 

Elevensval med Anja sista lektionen, skulle förhöra varnandra på våra språkvalsläxor, jag har tyska, Anja har spanska. haha, båda failade med uttalen på det andra språket, hahahahahahh! ♥

Efter skolan blev det hem och vara glad över att internet funkar, sätta mig här och blogga om helgen hos Freja&Eddie, och detta.

Men nu ska jag snart äta med min söta lilla familj, sedan plugga..

Men ni får ha det superbra, right? :D


dagens utseénde.

duschade på morgonen, så det blev lockigt, men plattade vissa delar, så då blev det perfektoooo! :D


C&L, yes? :D
/duvetlindaa.


Kommentarer
Postat av: claudia

vi är bäst!<3

jagälskardejh(:

2009-09-29 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0