Torsdag; skola, shopping & sångpedagog.


Denna torsdag var kul faktiskt!

Roligt i skolan, med alla söta! :) Karro, Frida, Stina, Sanna, Linda, Julia, Mika, Issa, Erica... finns fler, men orkar inte skriva upp alla. :) Ni är bästast!

Var en rätt vanlig skoldag idag, men kul! Var i musikrummet på matrasten. :)
Engelskaprov idag också, gick helt okej...

Efter skolan, åkte mamma och jag in till borås, och jag började leta efter en ny klänning till kärleksmiddagen, ville inte ha den grå-svarta. :) Men som tur var hade jag kvar kvittot så jag lämnade tillbaka den andra, och fick mina 349:- igen! Så jag hittade en söt klänning på Ginatricot, som var 100:- billigare än min förra, nice nice! (y)
Hittade nya skor också, eftersom jag lämnat tillbaka dom andra, och dom nya var mycket snyggare!
Ni får bilder på klänningen&skorna i slutet av detta inlägg.

Sedan halv 8 var det sångpedagogen som gällde! Idag kollade hon min tonregister, och hon sa att hon blev imponerad, jag kunde både höga&låga toner, väldigt långt! :) Sedan sjöng jag, och hon stod och blunda. ;) Hon sa att jag sjöng väldigt bra, och att hon märkte att jag var van vid sång, alltid kul att höra! :D

När det var slut, åkte jag hem och satte mig framför tvn, IDOL.
Smsa lite, sedan nana tidigt. :)

Kul dag!

  

Ska kanske ha svarta, tunna strumpbyxor under, har inte bestämt mig.
Vad tycker ni, med eller utan?

PUSS!



Kommentarer
Postat av: claudia

sjukt fin klänning & skorna är fedt fina med ;D<3

2009-09-25 @ 22:08:56
Postat av: frida, den bästa! :D

sötnos!

jättefina kläder, eller ja, skor & klänning, hah!

bara så duvet, du och jag har likadana skor, fast jag har bruna.... (y)

2009-09-26 @ 22:59:02
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0