4-kus, 5-kus, 6-kus,7-KUS!

Hej på er!
Idag har jag inte bloggat mycket allt... ingenting med andra ord, men här är jag nu!
Jag har nämligen haft fullt upp idag!

Tagit blodprov, varit på akuten, suttit i väntrum i över 2-3 timmar...

Hade tid hos läkaren på vårdcentralen idag klockan 14:00. Gick dit, tog blodprov i armen och fingret och nu visade det sig att blodvärdet sänkts sig ännu mer. Man ska ju ha mellan 110 & 160, och förra gången hade jag 103, och nu hade jag 92... Fick en remiss direkt till akuten i Borås och åkte dit..
Fick sitta där och vänta, men snart kom en läkare som tog prover på mig, samt klämde och kände på mig... haha usch, gillar inte sånt..
Sedan fick jag, mamma och pappa sitter i år och vänta! Köpte MCdonals och åt där. ;)

Runt 7 kom dem äntligen med svar. Ska äta järntabletter ett tag nu, vet egentligen inte vad det var för fel på mig (?), men lågt blodvärde och sådant, och järntabletterna ska hjälpa att höja det igen! Så det fixar sig nog!
Fick reda på att jag inte ska dricka mjölk när jag äter kött, för då försvinner alla proteiner från köttet, eftersom jag samtidigt dricker mjölk eller något sånt...


Nu blev detta ett väldigt långt inlägg, men jag ville berätta om hur jag haft det och att mina släktingar ska veta hur det är så ni inte behöver vara oroliga, hihi. :)



Bilder från sjukhuset..
Pappa har väldigt svårt för att hålla mobilen still när han tar kort..

Nu har jag massa plåster på armarna och fingrarna, fy jag gillar inte detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0