Resturang och bio med familjen!

Hej på er!
Vill först säga tack till alla som sagt grattis idag! Både i skolan, sms, och här på bloggen! ♥

Idag på no:n, 11:20, blev jag 15 år! Kände mig genast som en gammal tant.. haha nädå. :)

Nu har jag kommit hem, ätit lite och ska snart iväg med familjen till Borås. Ska Äta på en god grekisk restaurang och se på bio! Kommer bli en mysig födelsedagskväll!

En annan sak är att jag har hittat min gamla jeansjacka! Jätteglad över det, för det så fint med jeansjackor!!


Tog två andra somriga bilder precis..


La tyvärr fokusen på blomman, menmen :)

Nu ska jag fortsätta min födelsedag med familjen, puss!

Kommentarer
Postat av: issa

Grattis grattis grattis igen :D:D

2010-04-13 @ 16:40:31
URL: http://iosterberg.blogg.se/
Postat av: FAKIE

Hoppas bion är bra :)



HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE ,



en av sveriges nu allra hetaste bloggar, följ hennes liv från att tidigare varit en småstadstjej till att vara "the girl in the city" , som under lögner intagit en position som andra bara kan drömma om, that´s her..FAKIE!

2010-04-13 @ 18:58:30
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: jonas

Hej! Tack så jätte mycket att du tittade in och tipsade om en vårjacka.

Nu skulle jag gärna vilja att du tittar in igen, hehe. Och följ mig mer än gärna med bloglovin. Säg till så följer jag dig med.

Tack på förhand.

2010-04-13 @ 20:45:42
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0