Frulle frukost !

Godmorgon alla läsare!

Ensam hemma denna fredagsmorgon, så det blir att gå till skolan, i kylan...

Har nyss ätit min frukost som bestod av Yogurt, Start och varm choklad. :)


bilden är inte tagen med systemen, men det kanske ni ser eftersom den inte är speciellt tydlig. ^^

Idag i skolan ska vi ha svenskaprov, detdär om Europa, hoppas det går någolunda...
På matten ska vi ha ett litetlitet multiplikationsprov, men det är inte så svårt, så det går nog bra, hihi.

I eftermiddag åker jag till Freja och Eddie, stannar över helgen. Saknar dom så mycket!♥


Nu ska jag fixa i ordning mig, sedan pyser jag till skolan!

Ha en bra dag allihopa, kramar!


Kommentarer
Postat av: josefine

taaack!

& detsamma :) <3

2010-02-05 @ 11:43:06
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Karolina

sv: aah, jag är typ synsk elr ngt ;)

2010-02-05 @ 15:30:23
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0