Packar.


utan smink, men man får väl bjuda på sig själv =)

Godmorgon alla tröttisar! Jag antar att dom flesta som har lov, ligger och sover vid denhär tiden, men inte jag!!
Jag är uppe och packar lite, som jag ska ha med mig till Melodifestivalen... Autografblock, kamera + tillbehör, outfits, m.m. Har inte riktigt betsämt om vad jag ska ha för kläder ikväll, men det hittar jag nog snart!


Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför kvällen, hihi. ^^

Vi åker hemifrån när pappa kommer hem, runt halv 2.

Åka till Göteborg, checka in på hotellet och sånt.

Äta på nån god restaurang, sedan tillbaka till hotellet och duscha och fixa sig.

Klockan sju går vi till Scandinavium och får våra platser.

Det börjar 20:00.

När det är slut efter ett par timmar, tillbaka till ett annat hotell där kändisarna bor.

Vara där, få autografer av dem som medverkar, foton m.m.

Gå tillbaka till vårat hotell efter några timmar. Sova.

Imorgon blir det hotellfrukost!

dessa personer ska vara med i Göteborg + programledarna då.

Kommer säkert träffa han längst ut till vänster,, tihi... Vem är det nu igen? eller jag vet vem det är, men inte vad han heter!?

vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du till Melodifestivalen idag ((fredag), när melodifestivalen är på lördag?

kram

2010-02-19 @ 08:23:49
URL: http://jiwasbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0