Trött, tröttare, Linda

Hej bloggen!

Jag är verkligen extremt trött! I skolan idag kunde jag knappt sitta upp, och så fort jag kommit innanför dörren efter en lång och kall promenix från skolan, så la jag mig konstig nog ner på golvet och snarkade till i några minuter... Snacka om att vara helt slut?

 

Iallafall, nu har jag pluggat tysta, ätit middag och pratat med Karolina på msn. ♥ Hon är ju i Thailand nu, med gips. :(

Från det ena till det andra..

Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig, fastän att klockan bara är drygt halv 7. Behöver sova ut!

Innan jag stänger datorn för ikväll, så bjuder jag på lite sommarbilder från sommaren -09.




skara sommarland med Freja, Eddie, Ramona och Roger. ♥

Fiskebäck

Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. Var där med mamma, pappa och Frida

Liseberg med Frida

Våran pool


smögen

Ja, mycket roligt hände förra sommaren. Mycket minnen skapades!

Denna sommaren ska bli ennu bättre!

Men en sak är borta
. Den fanns bara sommaren 09. Kommer aldrig tillbaka. Det är synd... Jag trivdes med hur det var, och ville att det skulle vara för evigt.. men det gjorde de inte. Som med allt annat, så tog det också slut.

Mina närmaste vet vad jag menar..


Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: sofia

Ser härligt ut! saknar också sommaren 09, den va bäst. Men sommaren 2010 ska bli DUBBELT så bra. ELLER HUR? :D

Kramisar

2010-02-08 @ 19:35:17
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Linda Florida: SVARER ALLE

fine bilder =)

2010-02-09 @ 03:40:40
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no
Postat av: Karolina

Den bilden där du dricker sprite, den var riktigt fin!!!<3

saknar dig gumman <3

men nu är det bara 17 dagar kvar tills ja är hemma :)

fast jag kanske inte kommer till skolan på måndag för jag ska ta bort gipset då, men om ja ska göra det på eftermiddagen så går jag till skolan och åker efter några lektioner :P

för jag måste få träffa alla igen (du o frida)

haha, <3 men vi hörs!<3

puss love u.

och du ???



BILDEN VAR SKIIIIIIT FIN! :D<3

2010-02-11 @ 14:52:16
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: Karolina

Den bilden där du dricker sprite, den var riktigt fin!!!<3

saknar dig gumman <3

men nu är det bara 17 dagar kvar tills ja är hemma :)

fast jag kanske inte kommer till skolan på måndag för jag ska ta bort gipset då, men om ja ska göra det på eftermiddagen så går jag till skolan och åker efter några lektioner :P

för jag måste få träffa alla igen (du o frida)

haha, <3 men vi hörs!<3

puss love u.

och du ???



BILDEN VAR SKIIIIIIT FIN! :D<3

2010-02-11 @ 14:52:42
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0