Förlåt för dålig uppdatering...

... men jag måste faktiskt tänka på mig själv i första hand.
Jag stressar ihjäl mig för att ens hinna med mig själv. Har de sista proven i skolan nu innan avslutningen, är nervös inför omprovet till mopedkörkortet och måste plugga sönder till det, + att jag vill umgås med min familj
och vänner, och inte sitta och blogga varannan timma.

Jag känner bara att jag halkar efter med bloggandet mer och mer, men så är det just nu.
Kanske ska lägga bloggen åt sidan tills allt lugnat sig. Jag måste ju framförallt tänka på hur jag mår själv, och inte stressa till datorn för att blogga när jag egentligen har annat att göra eller bara måste koppla av.

Så nu vet ni, men jag kommer tillbaka! :D

massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogga mera (y)



btw;

2010-06-08 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0