Questions



1. Det första du tvättar i duschen?

- Håret
2. Gillar du kaffe?
- Nej
3. Hur mår du just NU?
- Trött, uttråkad och arg
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?  
- Va? 
5. Berätta om din senaste dröm .
läs här 
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
- Nej det skulle jag inte kunna

7. Vad vill du ha just nu?
- Pengar och sms
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
- ööh nej? Klart som fan att jag har
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
- Om man biter så isar det i tänderna.. så jag slickar bara..haha
10. Använder du smileysar?
- Ja :D
11. Har du träffat någon kändis?
- Ja det har jag verkligen!
12. Gillar du keso?
- Nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
- Please don't leave me - Pink.. 
14. Hur många länder har du besökt?
- 3
15. Är dina föräldrar stränga?
- Definiera ordet sträng
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- Kanske
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
- Såklart, min glimt i ögat
18. Brukar du hyra film?
- Nepp
19. Var kommer du vara på Lördag?
- Vet inte, hos Freja och Eddie kanske
20. Var du med och d Trade Center föll i NY?
- Råkade radera halva frågan så vi struntar i denhär, vet inte vad frågan skulle vara...haha (y)
22. Vad åt du till lunch ?
- Köttbullar
23. Har du lockigt hår?
- Vanligtvis har jag självfall, men har plattpermanentat
24. När grät du senast?
- För några dagar sedan
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
- OM jag har!
26. Favoritårstid?
- Sommar
27. Vem höll du senast i handen?
- Frida tror jag
28. Sover du med TVn på?
- Nej
29. Tycker du att du är gammal?
- Nej 
30. Är du mörkrädd?
- Beror på
31. Gillar du ditt liv just nu ?
- Jadå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Ja
33. Har du bra syn?
- Ja
34. Var är dina föräldrar just nu?
- Kollar på tv
35. Vad har du på dig just nu?
- Jeans och linne
36. Senaste du köpte?
- Godis 
37. Hatar du mer än 3 pers?
- Ja
38. Använder du sushipinnar?
- Nej
40. Äger du ett vapen?
- Nej
41. Gillar du ditt hår?
- Sådär. Färgen iallafall
42. Gillar du dig själv?
- Jadå
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
- Båda såklart, men mest mamma
44. Hur ofta använder du MSN?
-
Inte jätteofta, eftersom den inte funkar så bra
45. Ditt värsta minne förra sommarlovet?
- Vill jag inte ta upp
46. Har du gjort något som du vetat att du inte fått för dina föräldrar?
- Ja det har jag
47. Saknar du någon, isåfall vem?
- Ja. vill inte säga
48. Vad ska du göra nu?
-
Gå ut
49. Ditt 25e senaste sms, hur lyder det och vem är det från?
- Frida hedberg: Nene, jag vill veta!
50. Har några känslor väckts av dethär testet?
- Haha ja faktiskt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Jaha, men jag mena, jag visste inte om du var 94a eller 95a ;)

Okej, då vet jag det, tack :D

Vad händer idag då? :D

2010-06-20 @ 16:44:53
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: hanna

bloggsv: den randiga tröjan kommer från Gina Tricot .

2010-06-20 @ 17:02:56
URL: http://haannnnna.blogg.se/
Postat av: celina

pinks låt please don't leave me är sjukt bra :)

2010-06-20 @ 20:23:58
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Louize

följa vrann via bloglovin?:)

2010-06-21 @ 14:14:23
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0