TRÖTT

Godmorgon! Tisdag idag, käns segt. Tråkiga lektioner idag, plus ett stort Noprov direkt på morgonen..
Får hoppas att det går någelunda iallafall..

Här i min blogg byter man samtalsämne hur man vill så nu byter jag.... ;)

Jag plattpermanenta ju mitt hår för några veckor sedan, och det är jag glad att jag gjorde!
Te.x nu när jag vaknar på mornana så slipper jag platta håret, kanske bara vissa toppar, men resten är redan platt! Så skönt!!

jag just nu, gick upp för 5 minuter sen...


jag är så trött! Vill krypa ner i sängen och sova... ett antal timmar till iallafall!

Men så blir det knappast, så nu ska jag starta igång dagen med lite god frukost!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0