Finn ett fel .. typ?


                                                  vårt vardagsrum just nu

Hej på er!

Längesen vi hördes av, men har varken haft tiden eller orken till att sätta mig och blogga, har endast blivit mobilbloggning. Men ska försöka, som jag så många andra gånger också har sagt. Får se hur länge det håller denna gången, spännande spännande!

I en av de svarta fotöljerna sitter jag nu och bloggar. Vårt vardagsrum.
Varför står alla stolar huller om buller undrar kanske ni.. Vi fick sålt våran soffa igår och har inte fått hem vår nya än. Jag tycker det är puckat att göra sådär men inte jag som bestämmer ;) Så i två veckor framåt ska vi sitta obekvämt och se på tv... blöö men snart kommer våran nya soffa med två divaner!!

puss!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Har du haft en bra helg? :)

2010-10-31 @ 16:51:01
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: michaela

Vilken fin blogg du har kolla gärna in på min :) snygg header ocskå :)

2010-10-31 @ 16:52:50
URL: http://miikan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0