LINDA TIPSAR!



Jag funderade på en grej när jag stod i godan ro och borstade tänderna för en stund sedan...
På mornarna har jag otroligt svårt att när klockan ringer, att då bara stänga av den, ligga kvar i några minuter och sen kliva upp. Dem minuterna brukar för min del bli väldigt långa, snarare uppemot en halvtimme.

Då kom jag på ett smart knep som jag tänkte dela med mig av. Ställ väckarklockan en bit ifrån dig!
Typ på skrivbordet eller precis vid dörren, ja, en bit ifrån sängen så att du är tvungen att kliva upp och stänga av den. Visst, man kanske inte orkar de första sekunderna, men sen när ljudet bara höjer sig och höjer sig så blir man ju tvungen! Och då istället för att hoppa ner i sängen igen så går man upp! Ska testa med det imorgon!

Men bara man inte är en liten mes och springer tillbaka till sängen igen, för då fungerar ju inte detta....

Godnatt! Vi hörs imorgon! Då ska jag bannemej komma upp! - i tid.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha. Sätt igång fantasierna nu och kom med någon du vill ha i pris. OM inte, så skiter vi i det ;)

2010-09-13 @ 22:23:53
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: camiiisexzita

haha tack :)



bra tips dock är jag så feg så jag rusar tillbaka eller förtränger lätet hahaha

2010-09-13 @ 23:00:09
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: Erica

jag testade detta för några månader sedan, men jag gick upp mitt i natten och hämtade tillbaka klockan :P

2010-09-14 @ 16:31:50
Postat av: Sofiaa

Ska testa ditt tips imorgon :D

Fast jag är väldigt konstig på morgonarna, jag kommer tänka "jag väntar tills den stänger av sig.." hahhaha

2010-09-14 @ 18:03:03
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0