You say we’re different

Heeeeeeeeeeeej.

Idag är ingen bra dag. Gick hem från skolan, mådde sketakasst alltså. Jaja, slumrade till i soffan när jag kom hem. När jag vaknar har mamma varit och köpt kebab, precis va jag behövde! Mår lite bättre nu iallafall. Skönt!

Ska försöka få denna dagen att gå genom att plugga plugga plugga. Behövs.
Kanske åker med Frida in till stan ikväll när hon klipper sig. Allt beror på hur jag mår. Hoppas jag mår bättre imorgon, man har inte råd att missa något i skolan alltså. Vi har börjat med en uppsats i bilden, som jag tyvärr missade lektionen på idag. Får panik, massa arbeten som ska in de kommande veckorna!!!

Bild som jag tog nyss, ser ut som att hela världen gått under...

...  men det är bara jag som somnat i soffan och råkat smeta ut mascaran en aning.

Nu ska jag fortsätta äta Läkerol och skrika med i Halo.

PUSS


Kommentarer
Postat av: L I N H <3

svar: det är bra här! :D görru? :]

2010-09-09 @ 17:36:01
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0