- Vi är tonåringar, vi ljuger mycket!

Dagens rubrik var det Anja som kom på, eller, altså hon sa så idag när vi gick ifrån Shell (hade köpt glass), och jag la fram massa enkronor till han som jobbade där, precis 18kr, som glassen kostade. Men han verkade vilja att vi stod kvar där, tills han räknat hur mycket det var, och sedan när vi kom ut, så sa jag såhär till Anja;
- Han kanske inte litade på mig, att det var 18kr..
Då sa Anja, med sin såndär roliga ton på rösten;D   :
- Men vi är tonåringar, vi ljuger mycket!
Haha, och det börja jag asgarva åt, för det lät så roligt när hon sa det.. ;)

Hejhopp!

Somnade rätt tidigt igårkväll, så var hur pigg som helst denna morgon!
Nja, detdär sista var lögn..
Hur tidigt man än går och lägger sig, är man ändå lika trött på morgonen, buhuuu..

Dagen i skolan var helt okej, flummade runt med Anja som vanligt.. ;)
Snackade med Elvy också, en "tillfällig" lärare som har ordning på allas ElevensVal, och Anja ville byta,
för hon hade typ fått sjung i kör, som hon inte alls ville, så efter att vi vart där inne typ 4 gånger, och Anjas mamma
snackat med Elvy, fick Anja äntligen sv/so, som jag.. ;)

Hade 8ans första no-lektion idag också, tjoho!? ;D
Bytte platser; fick sitta mellan Sakarias&Andreas.C nu, jau...;)

Nu är jag hemma, och ska snart äta, eller, snart&snart, när pappa kommer hem runt 4.
Annars händer väll inte så mycket mer denna eftermiddagen, plugga matte&tyska, och kanske ringa Anja
ikväll. :)

Vill messa, så komigen och skicka lite söta sms!? :)

Ha det brao, här får ni en bild på dagens skol-outfit! ;)
- dagens skol-outfit? Vart får jag allt ifrån? ;)





på närbilderna är jag väldigt ljus i ansiktet som ni kanske ser, men jag la ut bilderna först&främst för att hårets syntes
bra. :)
Plattade faktiskt det idag, men det var fortfarande tjock, men rakt. :) Gillar lite variation!

PUSS!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0