06:40, jag är...

TRÖTT!

Ett ord räcker för att beskriva mig denna morgon.
Känns onormalt att vara uppe såhär tidigt, men nu är det skola igen, bara att inse! ;)

Vet inte vad outfiten blir idag, för man ser ju inte ute än hur vädret kommer bli, det är ljust men mulet..
Lås tas med idag, + alla mappar och skit, så har man det gjort..
Får ju våra skåp idag, och äntligen får man överskåp! :D yeeeeessss!

Nu ska jag snart börja rota lite i garderoben, och sen ska väll jag & mamma äta.
Går till skolan, runt kvart i 8 eller något, sedan väntar jag på Anja vid bussarna. :)

Fick typ världens räddning igår, fick låna kläder av Anja till karnevalen! PUH!
Fick typ världens panik igår när hon skrev att hon kollade kläder tills karnevalen, och jag har inte ens tänkt på det!
Men som tur var hade hon en brun, gammlings klänning kvar till mig.. hihi :)
Vi ska ju vara pensionärer, yeah, lyckat! ;) Ska låna mormors rulator (stavning), hahahhhhaha! ;)

Men nu har jag nog skrivit tillräckligt denna morgon, kanske kommer en bild om ett tag, på dagens outfit,
när jag hittat någon villsäga..

Hoppas alla får en bra dag, speciellt ni som börjar skolan idag, som nog är ganska många. ;)

PUSS


ohja, bilden är snyggast, jag har verkligen anträngt mig!!! ;)

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0