20 augusti, Tomas Ledin på Liseberg! :)

Hej på er! :)

Denna torsdag kom jag&mamma till Liseberg runt 6. Jag gick in med mitt guldpass, och mamma betalade för sig.
Gick och ställde oss rätt långt framme vid scenen med en gång, så att vi skulle få bra platser.
Man var tvugnen att stå, fanns inga stolar, men lite här&där var det metall-staket som man kunde luta sig på, haha;)
Gick och köpte spunnet socker och sådär, sedan stod vi där och bara pratade tills det hade kommit mängder
med folk, och 20:00 kom Tomas ut på scenen och det blev livat. :) Han fick med hela publiken, och man kunde
typ varenda låt som han sjöng. Riktigt kul var det! :D
Han höll på tills typ 10. Vid det laget var såg han jättetrött och varm ut, och då torkade han sig på en handduk som
han sedan kastade ut i publiken, haha!

Men somsagt, en riktigt kul kväll var det, Tomas Ledin är faktiskt sjukt bra! Både bra som artist och låtskrivare!
Nu får ni lite bilder som togs, enjoy! :D

bjuder på bilden;)
denna bilden togs ungefär 2 timmar innan de började, och folk satte sig & tog en bra plats;)


ni anar inte hur mycket folk det var! Ända längst bort vid de stora gångarna
stod det folk, och alla sjöng med i Tomas låtar, så mäktigt!


Tomas Ledin!


Tomas Ledin!


Tomas Ledin!


Han sjöng en nyskriven låt som hette
Håll ut, så fin!
& i bakrunden visades bilder ifrån folk som skickat in det till hans sida:)


Kärlekslåtar. :) Riktigt bra faktiskt!


Alla måste väll ha hört låten; "
500dagar om året" ?
Spelas ju extremt mycket på radio, och den är ju bra! :D


Detta var verkligen en av de mäktigaste jag vart med om! :)
Ni som inte vart på Tomas Ledin live, förstår nog inte, men det är så grymt
när han får med alla, verkligen alla att sjunga! Helt underbart! ;D


The one and only, Tomas Ledin!


skiv-signering efteråt, men köpte dock ingen skiva, så jag kom aldrig så nära.
Kön dit var liksom hur lång som helst!



Denna kväll kom vi hem runt 11, och då gjorde jag mig i ordning, och sedan runt halv 12 somnade jag.
Var hur trött som helst!

Men grymt kul var det att vara på Tomas Ledin live! :D

Ha de gött!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0