4 underbara dagar hos Freja&Eddie! ♥

Hejsan hoppsan på er alla! :) Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag haft! :)
Vad har ni gjort? :) ♥


Själv har jag ju varit hos min bror, och hans bästaste familj under fyra dagar (fredag-måndag), otroligt kul har det varit!


I Fredags kom jag till dom runt halv 4. Var och handlade på Maxi en sväng, sedan på kvällen åt vi tacos, mums!
När barnen skulle sova, gick jag runt med Eddie i famnen, och Ramona låg i sovrummet med Freja. Gick
runt och vaggade och sjöng för honom, och tillslut somnade han, och låg som en tung klump i famnen. ;)
Jag och Ramona åt godis och kollade på film resten av kvällen, ögat, hette den, riktigt bra film!
Gick och la oss runt 12, men låg och pratade tills typ efter 2, haha. :) Mysig dag!


I Lördags (1;a augusti), var vi på Borås Djurpark, åkte buss fram&tillbaka.
Riktigt kul där faktiskt, men varmt! Kollade på djuren, fikade, var på lekplatsen, åkte tåg runt i djurparken, och åt glass, härlig dag, och Freja tyckte också att det var kul att gå omkring. :)
Duschade när vi kom hem, och så åt vi mat.
På kvällen gjorde vi samma sak; jag gick runt med Eddie och Ramona låg i sovrummet med Freja. För det första
var Freja övertrött, så hon ville inte somna och typ skrek en massa. Eddie hade också lite svårt att somna, men tillslut, runt 10 på kvällen var det tyst i huset, och jag&Ramona satte oss med hennes dator ett tag, sedan runt 12 åt vi rostmacka och spelade yatzy, sedan gick vi och la oss!


I söndags, (igår) var vi på Alideberg, de utomhusbadet som ligger precis vid djurparken. Lika varmt väder idag, så det var skönt! Rogers mamma (inte min mamma eftersom vi är halvsyskon, samma pappa men inte samma mamma), Angela, var med oss på badet också! :) Frejas farmor blir det ju. :)
Det fanns en liten barnpool, där vi satte oss en bit bredvid på gräset på en filt, och sedan badade Angela, jag och Freja i barnpoolen, mest för Frejas skull, och hon hade väldigt kul såg det ut som. :) Ramona och Eddie låg på filten under ett parasoll. :) Freja åkte rushkana, lekte med sin docka i vattnet, vi gick till lekplatsen, och gick till de stora poolerna och badade lite, fast jag fick hålla i henne eftersom hon inte bottnade..
Var där i typ 3 timmar, sedan åkte Angela hem, men vi var kvar ett tag till, innan vi också tog på oss kläder och gick till bussen som kom alldeles precis! Åkte ner till Södra Torget, där det stod att det skulle komma en buss om en halvtimma, som gick upp till stället som bor på, så då tänkte vi att vi går till Maxi och handlar mjölk, och tar sedan den bussen på hållplatsen som fanns där, men när vi handlat klart och gick till den busshållplatsen stod det inte att bussen skulle passera där..!? Nähä, så vi gick till busshållplatsen precis bredvid Maxi, men dit kom den inte heller, så efter mycket om&men, slutade det med att vi fick gå hem.. Ussch, sista backen var hemsk, kändes nästan som att man skulle svimma, men vi kom upp tillslut! När vi kom hem åt vi lite, duschade, och sedan gjorde vi samma  sak igen, jag gick runt med Eddie, och Freja och Ramona i sovrummet. Båda två somnade runt 9, det var skönt. :) Satte på en film, beck; Annonsmannen, den var bra, men sätt den endel gånger innan. Typ 10 kom Roger hem, han hade vart i Nyköping hela helgen, på nån konsert. Han satte sig i soffan med oss och kollade klart filmen, sedan runt 12 fixade Ramona lite med sin dator, sedan gick vi och la oss!

Idag regnade det för det första, så vi gjorde inget speciellt. Ramona var nere i tvättstugan några gånger, och jag, Freja och Eddie kollade på pippi långstrump.. ;D
Men snart gick Freja till Roger i datarummet och kollade på Djungelboken, så då bytte jag film, och kollade Segemyhr, haha så himla kul! :)
Runt 4 kom pappa och vi åkte hem, alltid lika tråkigt att åka ifrån dom! :(

Nu sitter jag hemma, framför min laptop och bloggar samtidigt som jag lyssnar musik.
Måste väll snart börja packa upp mina grejer och sådär.
Men det orkar jag inte nu, för nu ska jag lägga in lite bilder ifrån dessa fyra dagar hos världens bästa, :)

puss på er alla! :) ♥


mysig fredagskväll, med tacos. :D


godis&film på kvällen. :)


lördag, djurparken. :)


eddie, låg mest i vagnen, sötnos! :)


haha, jag&freja! :D


några ihopsatta bilder ifrån dagen på djurparken, roligt! :)


vi satte oss och fikade på en filt, vi hade med oss varm choklad&smörgåsar, myspys! :)
- ursäkta mig på bilden.. ;D


eddie, hemma på kvällen, världens sötaste  ♥


söndag; bad på Alideberg, superkul! :) ihopsatta bilder på Freja, Eddie & Ramona!


haha, maten vi hade med oss. ;)
tunnbröd, potatissallad och köttbullar, riktigt gott faktiskt! ;)
-

Det var allt på bildfronten, söta bilder. :)
Nästan gång jag kommer till dom, ska vi till en lekborg, som freja säkert älskar! ;D
längtar redan tills nästa gång vi ses, ni är bäst! ♥

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0